let me hold you for the last time.

jag är så satans trött.
har slängt mig i sängen för att ta en powernap innan
träning och löpning drar igång om ungefär 2 timmar.

kom hem från skolan vid 3 - tiden och eftersom jag
var först hem blev hunden min idag. så han skulle ut och kissas
med. Det är så tråkigt med hundar ibland. men jag älskar det endå.
man är aldrig ensam..

kollade sedan på one tree hill. Det kan vara bland den bästa serien.
det är helt galet bra, blir ju besatt. har man sett ett avsnitt kan
man se hur mycket som helst. det är beroendeframkallande.

som sagt träning snart.
jag fruktar det något enormt.
jag har no ork. men jag ska ändå gå dit och
löpa röven av mig.. att vilja.

hörs sen.
pussen!


"I know what I want, and it's worth fighting for,
 jag vet vad jag vill ha, och det är värt att kämpa för"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0