läggdags!

ae fyfaan så trött jag är!
helt sinnessjuuukt alltså.

när vi kom hem från inventeringar har jag itne gjrot någonting.
har ätit lite mat och lite chips och sedan la jag mig i sängen,
här har jag legat hur länge som helst. Har kollat på lite program
på datorn och typ sovit.. varit ganska skönt!
dock ringde ronja och typ väckte mig klockan 9 och fråga om hon
skulle komma.. vi kom fram till att vi skulle ses i morgon istället! haha,
lika bra för jag är så jävla trött, som jag har sagt ett x-antal gånger nu..

nu ska jag gå upp, borsta mina tänder,
gå och hämta en mysig pläd och burra in mig i,
sedan ska jag sova så jävla djupt och sova så jävla länge,
ska sätta klockan på 11. så harj ag svoti typ 10 immar kanske?
blir topptopp! :D då är jag pigg som en lääärka i morgon. det gillar vi !

(bilder från gårdagen kommer nog senare, när angelica har hittat sin kamera som
hon tappade på spårvagnen igår när de åkte runt (?) så nivet! men håll utkik (;)

sov gott peeeeeeople.
DET SKA JAG GÖRA!

PUSSSSSS
/caroline..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0