kvällsinlägg.

godkväll.

sitter just nu hemma hos josefine detterwall med mycket bra folk.
Johanna, Annie, (som halvsover) Julia, Jusse, Caspersson, Nicole och Angelica.

Jag mötte upp Angelica förut, vid 20 över 7. Skulle gå till ICA och köpa
lite naturgodis som jag kunde knapra på. Sedan kom även Johanna och
vi tog spårisen till dettan i Eneby.

när vi kom hem satt de andra och käka pizza. och sedan blev det prat och
paradise hotel. och sjukt att cimon åkte ut. han var snygg!
synd att jackie vinner allt och sådär. jag tycker inte om henne.

Jag börjar bli riktigt trött. De andra sitter och spelar "världens mest berömda"
jag är inte så bra på det så jag är inte ens med. Nicole halvsover och anni likaså.

jag ska väl försöka finna en sovplats snart. är enormt trött! Ska ju stiga upp
tidigt och gå till engelskan halv 9. Har sedan spanska. jag spyr på't!

ae, nu ska jag försöka vara social med de andra!
PUSSSS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0