KVÄLLENS FYS ÄR TUMMEN UPP!

tjenixen.

kom hem från fysträningen nyss, typ.
har precis kommit ut ur duschen!

det var ganska roligt idag!
vi bråttades lite, hoppade, bar varandra osåvidare.
roligt faktiskt!

men ändå, roligast var fan ronja!
vi skulle göra armhävningar, samtidigt som den andra
höll i dens fötter och så skulle man i takt göra en armhävning
fast med fötterna i luften, som kompisen höll i. lite svårt att förklara,
men ni förstår nog.  Så är det ronjas tur & vad gör hon, upp och ner med röven!
hon såg ut som en juckande hund! ae fyfan, det var en kul syn.
- fick mig ett gott skratt!

jag kanske inte ska yttra mig, men jag var ingen juckande hund i vilket fall
som helst. att göra armhävningar har aldrig varit min grej. jag är nog
världens svagaste i mina armar. tråkigt, men vafan! det gör mig inte mycket.

nu ska jag stoppa i mig käk & sedan knyta ihop mig och se one tree hill
hela natten lång.. PUSS!



MIN, MIN, MIN SÖTA LILLA MORGON-RÅTTA !
-
skål på dig också, min vän.


Kommentarer
Postat av: the one and only

EYYYYYY, jag var fan king på armhävningar. tycker inte du ska yttra dig i den frågan då du inte ens klarade en liten armhävning, illa ;) förresten har vi ju diskuterat att denna bild aldrig skulle visas nånstans, men tack darling, payback is a bitch ;) <3

2010-01-28 @ 23:22:35
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0