kul som fasan.

det är som vanligt.
jag hade skrivit ett långt inlägg och allt bara försvinner.
gör det kortfattat nudå. har ingen ork att skriva om allt.

först då, jo träningen gick bra, studtals.
fick dock ont i låret?! helt skumt. men jag hoppas det går över.
vet dock inte vad jag gjorde, det smög sig på bara. weird.

ska väl slänga i mig lite käk och sedan träffa the rat skulle jag tro.
vet inte vad vi ska hitta på, vill göra nått riktigt roligt.
men frågan är vad, den här stan är tråkig somethimes.
kan kanske gå på bio, men det är ju sådär.
det funkar, vi får se helt enkelt vad denna uunderbara lördag har att
erbjuda sånna som oss.

nu blir det käki.
puss och gulll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0