jönköping!

hejsan! godkväll...

har spenderat hela dagen i jönköping tillsammans med
just nu världens underbaraste klubb - Eneby BK.

för att nämna lite om gårdagen:
spenderade dagen tillsammans med släkten.
nicoline fyller ju 19 idag. så det blev släktträff!
mysigt faktiskt.
sen gick jag ner till södertull och mötte upp jessika.
vi gjorde inte så mycket. åt tårta och sedan gick vi på långpromenad.
var ute i över en timme! duktigt av oss, lite små kallt var det också.
sen hyrde vi en film och köpte naturgodis.
sen somnade vi runt halv 12 kanske.


dagen:
spenderades som sagt i jönköping med eneby.
klockan ringde klockan 05:30. kunde inte göra mycket annat än att
stiga upp. vi åt en god frukost och sedan bytte vi om oså packade jag.
åkte hemifrån vid halv 06:30.

åkte sedan buss till jönköping och första matchen spelades halv 11.
vi förlora med 2-0. vi var lite off.. men vi kom igen till andra mtachen.
då vann vi med 3-0. och den tredje och sista matchen slutade med förlust
på straffar.. lite surt! men det varju mest en träningscup från vår sida.
hamnade på plats 6. helt okej!

kom hem vid halv 9 ungefär.
hur trött som helst. magda bad mig skriva nått roligt
nu ikväll i min blogg. men jag vet inte vad som är roligt riktigt!
vi ser fram emot NT-Cupen! vi har två lag med! ;)
kan bli riktigt roligt och där ska vi försöka gå för vinst, hahah! ;)

nu ska jag sluta snacka goja.
träning i morgon bitti! hur ska jag orka...
sedan ska jag få en ny mobiltelefon och sedan
ska jag gå på upptaktsmöte. det är min morgondag!

puss och hej ! <3
godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0