jag vill bara iväg.

god kväll , natt börjar det till och med bli.
men aa, jag ska snart gå och sova hade jag tänkt mig..

gårdagen spenderade jag med johanna och sedan pluggade jag som ett as.
på kvällen träffade jag ronja. vi gick först ut på promenad.
efter detåkte vi och bowla. och där möter vi på arvid och hans två vänner.
haha, hur stor är oddsen lixom? men aa, fick banan bredvid de också.
skuumis. men aa, jag vann över ronja med typ 100 poäng.
det kändes lite halvbra faktiskt !

sen idag har jag pluggat lite till och har inte gjort mycket mer.
tränade vid 4. jätteroligt faktiskt. kom på en sak just nu också, på tal om träning.
det är sjukt, men jag har världens fetaste träningsvärk på höger röv.
efter bowlingen, höger skinka har jag enormt ont i, det roliga är att ronja
har i vänster rövskinka. hahha, komiskt som fan! av lite bowling lixom.
och för er som tänker, men vadå, varför olika? men jag är nämnligen
vänsterhänt och hon högerhänt. haha! kul som satan, fast väldigt ont...

kom hem efter träningen i vilket fall som helst.
kollade på en annan del av köping, hähä, vilket jävla gäng!
klockrena små varelser. blev sedan att se falk.
lite plugg på det också. så nu är jag färdig. känns looovely!

nu blev det långt det hära.
läggdags it is. sleep tight!
puss och natt.


my friend, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0