jag är stolt!

hej underbara fredag!

den här dagen har varit så jävla bra, underbar verkligen!
räknade lite matte från halv 9 - halv 10. sen gjorde jag ingenting!
gick hem med johanna till mig, vi åt en bulle..
sedan knata vi iväg ner mot staden där det blev lunch!
en mellan kebab med äpplejuice. yummi. det var gott.

sedan gick vi till ur & pen. där köpte jag födelsedagspresent åt mamma.
det blir nog bra. det kommer passa henne! hon fyller nämnligen 42
nästa vecka! den 24/1.

vi tog sedan bussen, 119 till mässhallen. där var det skridskoåkning.
jag satt och kollade på. jo visst fan va det underhållande!
anni hjärtat, i ett nötskal. hon är gullig den tjejen. åka skridskor kunde
hon i vilket fall som helst, efter några fall sisådär,
1000 gånger. men du är duktig! :)

fick sedan åka hem vid 2-tiden. hur skönt var inte det.
jätteunderbart. där när vi stod och väntade på bussen så hände det en rolig
liten händelse. det var en främmande tjej som började prata i ett headset.
hon sa hallå, eller nått (?) freddaK vänder sig om och säger :
- vad sa du?
hon fortsatte prata, freddaK säger, jaha vänder och kollar när bussen kommer.
det låter inte så roligt, men FYFAN va jag skratta! ae kul som satan.

jag har även gjort en sak som jag själv blir stolt över.
nu är
du trots allt borta, borta. långt borta och jag kommer inte
sakna dig. du finns inte där längre. du är min vän, knappt det längre...
men det känns bra och jag känner mig förbannat duktig!
lite tack vare johanna också. så tack!
nu existerar bara en glad
positiv och en lycklig caroline. och det här året, ska bli underbart.
lita på det. ett år av
nya saker, nya människor, nya kunskaper,
nya händelser och så jävla mycket KUL !

- TRUST ME!
take care.
pussen <3




Kommentarer
Postat av: sophia

vem menar du ? :/

2010-01-15 @ 16:04:53
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/
Postat av: änni

jag blev så stolt över dig gummsan när du berättat va du gjort! :D proud mama! och det där med skridsko åkningen lägger vi på hyllan..

2010-01-16 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0