ingen rubrik.

tja.

kom just in från en kort promenad. följde ronja en bit hem.
sen vände och gick hem. det är så förbaskat kyligt ute.
fryser fan arslet av mig. inte roligt för fem öre.

gick ju som sagt ner till stan förut på dagen med råttan.
hittade ingenting, eller jo en kjol. men köpte den inte.
kanske gör det senare. fin att ha till sommaren i guesss..

kom hem, köpte med mig sallad från paus. yummi!
sen kollade vi på one tree hill. jag har sett 3 elelr 4 skivor denna helg!
illaa... ska se den sista sen, innan jag somnar. det är sååå bra!
sinnessjukt.

har bara fotboll i morgon också. vilket är skönskönt!
tror jag.. johanna och de ska inte dit, så då går inte jag heller.
jag ska skriva klart mitt brev hemma i morgon.

men nu ska jag äta nått och sedan glo på tv en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska visst till fotbollen ;o ska ingen ?!

2010-01-31 @ 21:59:50
URL: http://johannaafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0