IKEA (:

tjeeeenixen.

kom hem för enliten stund sedan.
har spenderat min fredag i linköping på ikea med mor och far min.
träffade även på nicoline och marcus där. trevligt trervligt.
så då åt vi tillsammans. gott haha!

fick även med mig lite saker hem. En byrå, spegel, tavla & sen småsaker.
vi tog även en sväng in på ikanohuset. där köpte jag mig en parfym &
ett par nya innomhusskor. det är ju NT-Cupen nästa helg och mina skor
har gått sönder. så det var roligt. Blev ett par vita med lite gult på.
ett par adidas predator. enormt sköna skor.

pappa sitter just nu och skrivar ihop min byrå.
sen ska jag fixa och trixa lite. ska nog ta mig en promenad framåt
kvällen också. kan vara skönt! se om jag får nått sällskap? vem vet.
a, så det var min dag! i morgon är det uppstigning halv 9 för att
sedan träna fotboll - innomhus. FUN!

vi hörs. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0