i wanna make you smile whenever you're sad.

hej kära människor.

sitter just nu i soffan, helt slut.
har som sagt tränat. det gick sådär faktiskt.
det är ju så himla tråkigt, löpning är inte min grej.
men måste faktiskt tacka magda lite.
mitt huvud ger väldigt lätt upp just nu, och viljan är som bortblåst.
vet inte varför? ge mig motivation.
det gör magda. det känns bra och det uppskattar jag.

i morgon är det skoldags.
en heldag med ledarskap och samhäll.
shoooot me. ledarskapen duger.

det var allt om mig. sköt om er.
puss och hejs leverpastejs.

FÅR INTE GLÖMMA ATT SÄGA ATT VI ÅKER TILL SÄLEN PÅ
SPORTLOVET, VECKA 8. SOOOM JAG LÄNGTAR. I ÅR SKA VI HA RIKTIGT
JÄVLA ROLIGT! DET KAN NI GE ER FAN PÅ. BARA VI 3.


SÄLEN -08.



jag låter allt strömma ut och in.
en tanke hit om det ena och en tanke hit om det andra.
jag hoppas att det inte förstör allting, dock har vi inte mycket kvar.
men det lilla och när det inte ens är jag. jag vill vara din vän.
jag vill ta en fika, jag vill skratta med dig och jag vill kunna prata
med dig om allt, visa känslor. igen.
- det var en underbar sommar, en av de bästa sommrarna i mitt liv skulle jag tro.
allt var på plats. det var underbart och någonting jag skulle vilja göra om.
med dig, dig och dig.

jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0