happy birthday !

hellojsan people !

vaknade runt kvart över 11. eller klockan ringde då.
jag var hur trött som helst och låg kvar i sängen till 12.
då kom mamma in och bad mig äta frukost med henne.
och självklart gjorde jag det!  kanelknäcke ♥

dagen kommer jag spendera hemma.
först tillsammans med nicoline, marcus, mamma, pappa,
farfar, farmor och kanske mormor!
nicoline fyller ju hela 19 år i morgon.
men eftersom vi har fotbollsscup så blir det födelsedagskalas
för henne idag! (y) gotta med lite tårta ochsådära.

så jag har precis städat kalrt mitt rum. så nu är det rent och fint igen!
sen vid halv 6 kommer jeessika hit! vi ska laga pastasallad till morgondagen!
ska ju ha matsäck med oss!
sen vet jag inte vad vi gör.. det får vi helt enkelt ta då! :)
men det blir nog nicenice.

ae nu måste jag hurry up! har mycket att göra innan de andra ramlar innanför
dörren! höres kanske senare..

pussen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0