fysträning !

hej.

gud, jag somnade lagom där till fresh prince i belair. (stavning?)
skönt att jag missade det.
vaknade efter ungefär en timme så det var lagom.
gick ut med nemo och sedan blev det som sagt one tree hill..
det är bra. dock tycker jag inte om dan. störd.

är verkligen INTE laddad inför träningen.
det är löpning utomhus för att sedan gå in i tältet och
köra balkefors. just nu kan träningarna inte bli värre.
det är mer än fruktansvärt.
men man kan inte göra så mycket annat än ta tag i sig själv.

nått som är underbart är denna skolvecka!
idag sluta jag som sagt 11, som ni hört ett x-antal gånger.
sedan i morgon går jag heldag.
på onsdag har vi ledigt , studiedag & på torsdag är det fotboll
och sedan bara samhäll. och på fredag är det romme.
dock ska jag inte med. men äääändå. SKÖNT! LOVELY.

nu ska jag äta, sen träna. god, jag har ingen ork.
men TJARÅ.


GE MIG SOMMAR OCH GRÖNT GRÄS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0