fysträning is the shit!

GOOOD EVENING PEOPLE!

god. i'm totally dead!
yes. indeeed.

fysträningen tog som sagt kol på mig!
jag slet som ett djur för tusan!
innan jag går och lägger mig ska ni få se några riktigt roliga
bilder på när vi tränar som as! det fotades lixom! ;) hähä.

JAG ÄR VÄRLDENS GLADASTE MÄNNISKA JUST NU!
how good isn't it ?! lovely.

ae skridskoåkning i morgon på idrotten. jag säger bara ohno!
jag har dock inga skridskor.. världens fetaste köttsår har jag på knät
också, så det gör inte så mycket att jag inga skridskor har.
så jag kommer väl gå runt där och luffsa bara!! kolla pånär alla ramlar
i en stor hög. det kan fan bli underhållande!!
trampe lixom.. ni hötr ju bara. TRMPE!

nu ska jag slänga i mig mat!
kommer med bilder senare. puss och godnatt! :D
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0