FREDAG, BILAR OCH ONE TREE HILL.

jagh ar faktiskt hunnit med en promenad men udnerbara johanna
såhär på fredagskvällen.. mysigt men kallt!

sen kom jag hem och mamma ber mig följa med till time.
och visst gör jag där, står och väntar på henne. hon köpte
bilar åt mig. yummiiii. det gillar jag.

så nu ska jag krypa ner i min säng, sätta på
ett one tree hill avsnitt, som jag vet kommer
bli flera, blir säkert hela skivan. förvånar mig inte
och jag somnar för sent - IGEN.

somna vid kvart över 2 igår. det där one tree hill är
beroendeframkallat. men nu så! nu hörs vi i morgon!
uppstigning halv 09. fotbollsträning it is!

sleeeeep tight, så hörs vi i morgn bitti.
pusss & gull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0