FISKEN !

god eftermiddag! :)

sitter just nu i skolan. väntar på att don goran ska komma hit.
har nämnligen spanska nu, i tre timmars tid. kille me.

Hade engelska på morgonen. Vi hade en hörövning, man skulle fylla i text
i en låt. jag var inte så bra, fick 11 av 22. haha! men vafan.
sen hade vi läsförståelse, det var skitsvårt verkligen !
men jaja, det får gå hur det går. sedan så hade vi någon jädra uppgift.
man skulle prata om grren police - det vill säga miljö polis, typ?
gick väl rätt bra. rätt okej ändå..

lunchen, det var nog höjdpunkten på dagen, tro det eller ej!
det blidde firre med potatis, och sås. Det var mummsigt!
men det roligaste var nog maxens lampa.
jag hade en potatis med världens svans på. så
skala jag av den, och så sa vi att det var maxens lampa som han
hade hemma. det var roligt. hahahaha, KUL !

sedan säger johanna. jag kan en ny lek. Kejsaren i kina var namnet.
vi bara okej, kör! så sa hon, kejsaren i kina får inte ta med sig te men han tycker om kaffe.
vi bara jaha. Angelica, hursken, maxen och jag sa ett varsitt och, och det vi sa tyckte kejsaren om.
sen sa jag okej, JAG VET VARFÖR! så sa jag att jag får ta med mig citronlime.
Men det fick jag tydligen inte. jag tänkte att C är början på mitt förnamn.
men icke sa nicke. vi fortsatte och sen sa hon, ska jag säga?! vi bara aaa....
så sa hon:
- han tycker om allt utan te.
själv är jag pantad och säger, jaha men då får han ta med sig allt utom te,
men det roliga var att jag missförstod allt. bokstaven te ska det vara...
fan. kul lek, nej ingen tyckte det. men det var bra gjrot johanna.

sedan kom vår kära städare. vi gömde oss för henne, och johanna påstod
att jag skämde ut mig?! man fick tyligen inte säga det jag sa,. sorgligt.
men men. EN BRA LUNCHTID !

nu börjar vi, eller vi har börjat. han står och pratar om möbler.
haha ointressant. men nu ska jag lyssna, vara en duktig tjej.
hörs efter träningen som är ikväll.
kill me again.
pusss !


Kommentarer
Postat av: Max

Bästa mamsen! :)

2010-01-20 @ 12:39:55
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Favorit Mat?

Ha en bra dag

2010-01-20 @ 13:04:02
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg. :'>

följa varandra med bloglovin? (:

2010-01-20 @ 13:36:27
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: a

okej ;d

jag har lagt till dig nu, säg till när du lagt till mig :p :D

2010-01-20 @ 15:50:55
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0