ett stort blä.

godkväll everyone!

är enormt trött och irreterad på allt och alla.
vet inte om jag nämnde att jag försov mig i morse?
hemskt, hela dagen har varit fruktansvörd! god..

hade sen spanska. lektionen sög och jag ville bara därifrån!
sen kom jag hem, la mig i soffanoch kollade på one tree hill..
sen halvsov jag.. skönt som fasan! men sen skrek ju hunden på mig.
hur kul känns det.. det var bara att resa sig upp ur den otroligt
sköna soffan och traska ut..
träffade på dennis också, så jag gick ner till södertull med honom.
sedan gick jag hem, helt förstörd typ, ae för trött för den här dagen helt enkelt.

tog mig sedan i kragen och gick till träningen.
försäsongen har börjat nu. jag har ingen motivation för detta..
men jag gör det, för att göra det! det är ju ändå för min skull..
men nej.. jag ville bara lägga mig ner och börja gråta.
varför känns allt så hemskt?! god...

hade beep-test, rörelsetest och spänst-test på träningen.
jo dög. kunde gått bättre. jag är rätt otränad faktiskt!
spelade sedan,  jag sög. det var inte ens kul.. men men.

träning i morgon i skolan igen. jag har ingen lust.
var är min motivation? kom till mig.. hjälp mig.
jag har inte ens min vinnarskalle kvar just nu för tillfället.
allt är jobbigt, har ingen ork och vill inte ens.. why?!

aja. orkar inte ens sitta här och tycka synd om mig själv.
jag ska gå och läsa min äckligt ointressanta bok. svenskabok.
sov gott sen.

puss.
' i need you to survive.'


att sakna en tid.
att påbörja någonting nytt.
vad vill man? vad längtar man efter?

god. någonting saknas för att det ska gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0