ett roligt samtal från thailand!

åh, min underbara ringde mig just!
lille johanna gullan, hon hade det jättebra,
hon har dock varit sjuk, haft maginfuensa och 39 graders feber.
men nu är hon frisk och kry igen! bruna barn....
aa, men riktigt roligt att prata med henne! snart kommer hon hem.
hihii, den 11;e januari. jag längtar! :)
♥       ♥                         



jag undrar varför allt skit händer mig och ronja?!
- det är för mig en gåta.

händer det inte mig, så händer någonting ronja!
vi gick ner till stan, för att fika, men det gick ju inte så bra.
vi hamnade på kebaben och käka istället! det var ju såå mycket godare.
sedan gick vi runt och kika lite, skulle köpa födelsedagspresent till nicoline,
som fyller år den 10;e januari. gick ju jättebra - trodde jag!
tills jag upptäckte, hemma att jag köpt nått helt annat! bara gå tillbaka i morgon
för att byta, lyckat.. eller inte :|

vi fortsatte vår vandring, med lustiga kommentarer och mycket skratt!
vi hamnade på lindex, där ronja provade ringar. hon kan inte ha ringarna på lindex,
vi har varit där 3 gånger förut och alltid har det hänt någonting.
idag så tappade hon en ring i backen, så den sprang i två delar, löpet därifrån tog hon!
ae fyfan vad jag skratta. det händer bara oss hjärtat!
MEN VI TAR DET!
- som allt annat.....

ae, har precis fått i mig lite potäter och kött! det behövde min mage!
så nu är jag mer än mätt och belåten! (y) vi bestämde oss för att gå och titta på
new moon. jag har fortfarande inte sett den. men idag så, om det finns biljetter kvar
när vi kommer ner dit, ananrs blir det nog old dogs! jaja, prima skinka, topptopp!

men ae, långt inlägg detta. hoppas ni får en förjävla bra kväll.
angelica har fortfarande inte hittat sin kamera, så bilder maybe kommer efter måndag!
om kameran är kvar i hennes borttappade väska som hon får tillbaka på måndag..
- om det är hennes vill säga!

taaaaake care.
vinterkyss.



GULLSAAAN MIN !

KLANT 1 OCH KLANT 2
-men jag antar det är så det ska vara? gud skapade oss så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0