EN URSEG SÖNDAG?!

ae godmorgon säger jag. klockan är 1.. det gör mig lite ledsen.
jag sover på tok för länge. jag sover aldrig såhär länge, men jag
säger ju att jag har varit trött. men nu borde jag vara pigg. men jag har
sovit bort hela dagen förfan! inte roligt alls.. men så är det!

idag ska jag läsa min enormt tråkiga svenskabok. det gör mig
verkligen ledsen att veta att jag måste göra det. den ska ju vara utläst och
ska redovisas vecka 3 och jag är på sidan 22.. blä.

sen någon gång, senare ska jag träffa på lilla ronja. hon är
på släktmiddag - sooom vanligt! men hon skulle höra av sig senare. får väl se
vad vi rör ihop för någonting roligt.

men nu ska jag ta tag i mitt liv. bädda sängen,
hoppa in i dsuchen, äta en stor frukost och sedan ska
jag slänga mig i sängen igen, lyssna på bra musik och
sedan läsa, sen gör jag någonting roligt! hihi.

ha en toppen dag people.
pussen.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0