det är tur att jag har dig, kompis.

ja, hallåja!

kom hem för en stund sedan. blev inte att sluta tidigare.
som jag trodde, det blev inte heller god mat. men jag tar det.
blev potatisbullar. med bacon. blä.

men på samhällen kollade vi på någon film.
skit seg! typ sov också lite.. halft i vilket fall som helst.
seegt, den var dessutom 2 timmar lång.

kom hem och vandra ut i kylan med doggyboy.
han fick göra sitt och sedan gick vi in. enormt kallt ute.
min stortå blev till is, likaså mina lår.
men så är det. får väl ta på mig mer nästa gång!

ronja ringde förut. så roligt att prata med dig.
du är mig en bra vän! tur att jag har dig.
nu var det sagt också.

nu ska doggy och jag vräka i oss kanelknäcke, vilket är underbart!
dock ska bara jag äta. men han sitter bredvid. ska se klart one tree hill också,
som är på tv just nu. sett det förut. men man tröttnar aldrig!

hörs senare. bye.
<3

Kommentarer
Postat av: kompisen

right back at ya darling!

2010-01-07 @ 17:50:47
URL: http://ronjamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0