DAGEN EFTER NYÅRSAFTON

.. spenderade jag på willys, för inventering med laget.
vilken hemsk dag..

nyår igår.
var ganska trevlig må jag säga! 
var hos josefine först innan vi åkte till kneipen.
det var väl mycket trevligt tycker jag! (:

vid kvart över 8 åkte vi därifrån och satte oss på 3;an till kneipen.
vi glömde gå av och fick åka ett extra varv. alltid trevligt sådär! 
dessutom var vi lite tidiga ;D
så det var bra av oss att missa hållplatsen!

kom dit sen vid 9 ungefär, var inte mycket folk där då,
jennifer och några. det var faktiskt roligt! sedan kom fler människor,
kände ingen av dem, men vafan! roligt ändå (: kul med nytt folk.
va där till ungefär 2 - halv 3. gick sedan hem till angelica.

har haft en fruuktansvärd natt där. har sovit ungefär 2 timmar kanske?
tråångt som fan, eftersom vi var typ 7 pers i hennes 140 säng...
men jag, ronja och en till gick in och sov i mickis säng. haha! 
berätta livshistorier. mycket roligt..

"en hund, en hona som hette lars-erik" 
- ae måste varit de som var roligaste berättelsen! 
hahahah, fic mig ett gott skratt. sen somna jag vid halv 6 kankse...

idag inventerade vi, finns inte mycket att säga. fruuktansvärt! hemskt.
men vad gör man inte ibland. nu ska jag äta mat. hungrig som ett djur.
sen ska jag nog hyra en folk och köpa lite godis! så var min kväll gjort. 
ska sova som en griis inatt! 

take care. 
pussssss.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0