då kör vi igen då!

jahapp. idag börjar skolan igen.
har haft fotbollsträning nu på morgonen.
gick ju strålande, kanske inte.
min fot är inte tränad. den kan ingenting.
jag skulle slå en vanlig jädra pass och bollen typ hoppar fram i 2 km/timmen.
men kanonbra jobb!
- ae med andra ord. inte min fotbollsdag!

ska snart gå till skolan och äta lite mat.
hoppas det bjuds på nått gott.
men varför tror jag det? bara dumt.
det är ju oftast vidrigt. men jag håller hoppet uppe!

har sedan samhäll. samhäll av alla ämnen. det gör mig verkligen
ledsen och det gör att jag får ännu mindre lust att gå till skolan.
jag hoppas innerligt att vi får sluta tidigare.
men det är väl knappast troligt. men vafan.

slutar halv fyra i morgon också. på en fredag.
hur kul är det? inte roligt alls.
men jag tar det med en nypa salt. går dit.
försöker ha ett gott humör med mig och sen så
är det väl bara sitta där och lyssna och allt vad det nu är.
work baby!

ae nu ska jag knata iväg till skolan. är dock inte hungrig.
men jag msåte ju käka. annars lever man inte.
hejdå! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0