bilder sa jag!

sorry !
jag sa förut att jag skulle lägga upp bilder
ifrån nyår. men det gick ju inge bra.
jag fick typ några, men inte alla. bilder kan ni hitta på
www.angelicamariaa.blogg.se eller på hennes facebook.
angelica karlsson.

squashen gick förövrigt rätt bra. eller väldigt bra.
jag vann med 7-0 i set, igen! hur grym är man inte. whohoo..

har ätit lite spaghetti med köttfärssås nu och ska sätta upp min lampa
som jag köpte förut nu.

ha en bra kväll. skola på torsdag.. shoot me.
hejdå!




ronja caroline

ronja, jennifer, jessica

jennifer angelica

orkar inte lägga in fler bilder. har typ bara liknande bilder också.
får fler på torsdag. see you !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0