beautiful love

GODMORGON!

godmiddag kanske jag borde säga, men ae det är som morgon för mig..
fortfarande (a) är helt slut i min kropp! helt sinnessjukt så trött jag är!

vaknade vid 11 ¨på grund av att klockan ringde. och jag snoosa till klockan tio
i tolv.. illa men gudars, jag skulle kunna sova hela dagen idag!

men nej, det ska jag inte göra. ringde just och väckte ronja, halv 2. hon var
lika trött som mig. det kan jag förstå.

ska åka hem till Emelie idag, där vi var på nyår och hämta ronjas skor
som hon glömde där, sen ska vi åka ner till stan och ta en fika. så gott!
jag älskar chaaaaailatte. det är mummsigt!

nu ska jag platta mitt hår och fortsätta lyssna på slique. världens underbaraste
låtar har han gjort.. tro mig!

one day
keep it real
call your friends
- bästa låtarna, slique


HA EN TOPPENDAG!
-på torsdag börjar skolan igen, shoot me.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0