ALLTID HÄNDER DET MIG!

.. jag har börjat sluta bli förvånad när jag gör bort mig.
det händer för ofta nu för tiden..

inventeringen var seg som tusan. men rätt roligt ändå, vissa stunder!
vi började med att bli indelade. jag hamna med ronja, angelica, sophia och jennifer!
yes, det är bra människor det där!

men det första som händer mig, innan jag ens hunnit räkna till ett är att
jag välter ner en bilvax flaska. uupps,
den gick sönder och det skvätter bilvax ÖVERALLT!
på mina skor, på mina byxor och det blev en megapöl precis framför mig!
turkost dessutom.. jag blir tomatface och skrattar så jag tjuter..
typ många kollar på mig.. vi hade ju precis börjar! och jag typ går och hämtar han som
hade koll på vår avdelning lixom. han skrattar lite åt mig och han får börja städa.
vilken toppen början.. ae det händer bara mig! det är sorligt så klantig jag är...
men jag klarade mig resten av investeringen! vilket var skönt..


kom hem vid ingefär halv 10. seeeegt!
har inte gjort mycket. duschat precis. mitt sår från cupen är inte o leka med!
världens största brännsår! det är gigantiko. smärtsamt.. äckligt.
men så är det. läk tack!

dagen annars. lovelyy. hade det bra, trött som ett jävla aaas!
men jag led igenom ledarskapen och samhällen. det gick rätt bra.
det var roligt faktiskt! framförallt ledarskapen! det blir toppen det här !

nu ska jag dricka te.
sen sova.
hörs i morgon, people!
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0