ALLIANS CUP.

hej.


kan börja säga att gårdagen blev ganska bra trotts allt.
lite segt då och då. men det var faktiskt riktigt roligt hemma hos
erik tycker jag.

kvällens överraskande blev ändå johanna!
Hon slutar ta mig fan aldrig att förvåna.
jag och ronja stod med hakorna nere vid knäna och sen får vi
syn på att det är johanna! jädrarns vilket gott skratt jag fick mig.
- kan sumera att kvällen blev okej !

dagen då.
det blir så att det är allians cup.
någon sammandragscup mellan lindö, eneby, ifk, smedby och åby.
ska mixa lagen osåvidare. får vä lse om det blir roligt eller ej ?!
det blir väl vad man gör det till i guess.

men nu ska vi ruusa.
hörs toonight.

pusss & hej, leverpastej.

(bilder kanske kommer senare, om nicole tog några roliga.
jag tror hon var den enda med kamera nämnligen. men det märker ni.)


GULLUUNGE! <3


GULLUUNGE! <3


GULLUUNGE! <3


kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0