yxbacken och kalla fötter.

hej människor.

snart dags för träning. jag är inte laddad. har en känsla av att det kommer
bli fruktansvärt jobbigt.. inte roligt!

dagen har varit ganska bra ändå.
 har varit i yxbacken med några från klassen. fick hjälpa tioåriga
barn att åka lift, sätta på de pjäxorna & lyfta upp de när de hade ramlat.
det kunde i vissa lägen vara ganska underhållande. ae, en ganska bra dag!
blev dock kall om fötterna, men det är väl smällar man får ta!
ska dit på förmiddagen i morgon. ska bli skönt,
slipper fotbollsträningen som är i morgon bitti i skolan, tycker jag är bra.
skönt att inte behöva träna faktiskt. ta hand om barn istället med nicole!
det gillar jag! barn kan vara söta..

kom hem vid 2 ungefär och så mötte jag upp ronja på stan.
köpte mig sådär tråkiga saker som är bra att ha, som ett par skidglasögon,
skidstrumpor & ett par nya shoooes. så nu klarar jag mig i sälen. bara vantar &
pannband kvar. goodie!

HOPPAS NI HAFT EN BRA DAG!
VI HÖRES IKVÄLL - DÅ KOMMER ÄVEN EN SNYGGISBILD PÅ ANNIPANNI!

puss & gull, gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0