weeeoowha!

hallå!

sitter just nu i soffan och kollar på sex and the city
ska strax dra mig ner mot staden för att köpa lite saker till sälen-resan.
ska försöka finna ett par skidglasögon, om jag hittar några?
sen ett par skor, ugg tror jag det blir. varmt och gosigt. svarta!

skolan idag flöt på. hade svenska första lektionen.
läste en seg text om kvinnornas rättigheter typ.
sedan var det lunch, blev pasta&pastasås. ätbart för en gångs
skull. så det var helt okej faktiskt.

på efteriddagen var det ledarskap med lille kenta.
det var väl slappt skulle jag kalla det? vi gjorde inte så mycket.
jag skrev en utvärdering om arbetet, typ? och sedan fick vi veta betyget
på manligt och kvinnligt som vi gjorde för länge sedan. Fick VG-.
sådär, var lite tunnt, på tio timmar borde jag ha skrivit lite mer.
men jag är ändå helt okej nöjd.. duger!

ingen träning idag. känns ganska skönt!
ska plugga lite mattematik ikväll faktiskt & se årespelen.
det verkar roligt! och snart är det alla hjärtans dag. mys.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0