VIT SOM SNÖN.

hej..

what a daaay.
jag är helt dead i min kropp!
ändå har jag fasan inte gjort någonting.

hade ju fotboll som jag nämnde i morse, sedan gick
jag till stan med mamma. fick med min ett par trosor & en bh hem.
blev även lunch på paus. underbart gott! blev mätt som en plätt.

blev stressigt och tog löpet till skolan!
började halv 2 med en redovisning.
det var inte så svårt. fick lite frågor bara,
var typ bara och hålla med och svara.

gick hem vid kvart över 2.
kom hem & fixa lite. gick sedan till
körskolan där pappa har skrivit in mig!
haga. han jobbar ju där, så det blir nog brabra.

gick vid 4-tiden och sola solarium (a)
fuskis, jag vet. men vafan. jag är verkligen lika vit som snön.
vilket är tråkigt. men vafan!

nu är det käk som väntar, sedan fysträningen!
blir lungt idag - SKÖNT tycker jag.

nej. ha det bra!
puss & gull.

gulls...

Kommentarer
Postat av: hejhopp

inte sola nu carro du får vänta:D för om 3 dagar ligger ja på stranden=)

2010-02-04 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0