vakna med the voice.

godmorgon alla pigga och glada!

sitter och halvsover i soffan och ser på vakna med the voice.
Gick upp för ungefär 1 och en halvtimme sedan.
åt frukost och satte mig i soffan i ungefär en halvtimme.
gick sedan in i duschen, frös som ett as & nu är jag klar!

ska väl ta och gå till badrummet och borta tänderna
för att sedan gå mot skolan. Jag har verkligen inte lust att
gå mot skolan, gå ut över huvudtaget. Det är typ snö/regn.
ser kyligt och tråkigt ut. burrr...

Har engelska nu på morgonen. Jag hoppas vi ska träna på vår pjäs.
det är inte så jobbigt hahah! och sen spanska.
oh, shooot me. jag hatart! det är verkligen fruktansvärt..

HA EN BRA DAG!
puss & gulls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0