tummen upp!

godkväll.

matten ska vi inte ens prata om längre. jag är verkligen lost.
förstår mig inte på någonting, jag gav upp efter en halvtimme och satt och lyssna
på musik och kladda på alla papper istället.
sen vid 9 kollade jag på vinterspelen.
det var faktiskt ett roligt program, men roligast var nog ändå glenn!

i morgon blir det heldag i yxbacken med mer än hälften av klassen.
blir nog trevligt trevligt! sedan träffa råttitott och köpa lite saker på staden.
fick med mig ett par skor hem förut. sköna som fan! 150 kronor kosta de
också, 75% rea eller vad de var. varma till sälen whoho, det gillar jag.

jag ser fra memot helgen.
den kommer bli bra.


nu ska jag stoppa mat i min mage sen pladaska i sängen.
sov gott sen! Pusssss.

kom på en rolig sak sådär nu bara.
min farfar har alltid haft en knuten näve med tummen uppåt
när han koncentrerar sig på någonting.
jag har kommit fram till efter alla bilder från NT-Cupen att jag gör exakt samma sak!
hela tiden har jag knytnäven stängd & tummen upp! ganska sjukt.
tycker det är lite roligt, komiskt ;) vilket grej. haha.

tjarå.



man ser inte såbra på den sista bilden. men på första har jag tummen upp
på vänster hand och likaså på den andra. roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0