the night is still young.

gooood evening!


kom hem nyss. Har spenderat hela kvällen tillsammns med nicoline,
sara & till viss del marcös.
åkte dit vid 6 typ och sedan gjorde vi inte så mycket.
nicoline städa marcus lägenhet och jag decka framför soffan.
trött som ett aas. sen störta sara in genom dörren &
då blev det maxi yatzy, vilket jag var kingen själv på.
moha. sedan blev det pizza-hämtning. käk med andra ord.
jag stoppade i mig en räksallad med sparris, annanas, tomat, sallad och
svampisar. lovely. gott som fan.

satt sedan och snacka & det ena utvecklade sig och blev det andra.
prat om förhud, prat om islam, prat om USA;s dollar.
rätt intressant - tro det eller ej!


nu ska jag straxt slå en plingeling till min vän, ronja haag.
på tal om annat tog den andra Haag Anna vid förnamn silver i
längdskidor. fun för sverige.

sov gott sen!
i morgon blir det ett frågetecken på dagen - oplanerad?
på kvällen kalssfest!

puss & gull honey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0