that's it!

one treee hill är på tv och det är siiinnessjukligt bra!
daunte tycker jag dock inte om.

skolan idag:
fotboll på morgonen, utomhus.
lite småkallt var det faktiskt men det var ganska roligt!
vi spelade, vi körde teknik och aa. kul helt enkelt.
det var malin och sofia som hade lektionen. good work.

kom hem och stoppa mat i magen och fixade engelskan.
sen gick jag till skolan vid halv 1. hade so msagt engelska & där
så snackade vi om vår "typisk sverige" sak. rätt lätt & efter det
fick vi en mening som man skulle förklara utan att säga de ord, så skulle
de anda komma på vad det var, typ. rätt roligt! doc kvar jag värdelös. jag
kan ju fasan inte engelska. sluta halv kvat över 2. det tyckte jag om!

nu blir det snart ut med doggyman och sedan mattteplugg.
puss & hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0