thaaaank god!

underbart att komma till träningen och så är det inget beep-test.
enormt skönt jag var allt annat än laddad inför det!
blev lir hela träningen i stort sätt. det gillar jag starkt!

dock var vi bara typ 10 på träningen. var är alla?
boring, men aoup. många sjuka antar jag, vad vet jag.

har pluggat röven av mig nu i vilket fall som helst
och så många tal jag har gjort idag har jag nog inte gjort
sen jag gick i 6;an. känns bra! och nu kan jag det mesta,
eller aa. för att bli godkänt, i hope!
blev även klar med engelskan. det blev köttenbullarna!
måste komma ihåg att ta med mig en bulle till skolan i morgon.
får icke glömmas, hihi. busigt!

nu ska jag stoppa käk i magen & sedan borsta mina tänder för
att sedan syka ner i sängen och somna till one tree hill. kan bli mysigt!
ska faktiskt tända mina ljus som står på hyllan helt orörda också.
skönt!

sov gott sen!
pussi & gulli.

HOPPAS ÄVEN ATT SOPHIA FÅR EN UUNDERBAR RESA TILL
MALAISIA (stavning) I MORGON! SOLA & BADA ÅT MIG OCKSÅ
GULLAN.
love.



do you remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0