sommar!

hej !

ligger och gosar i sängen med min goselefant och lyssnar på musik.
har kommit fram till att mitt år kommer nog bli bra!

om ungefär 2 veckor åker angelica, johanna och jag till sälen en vecka.
åker sidor, går till afterskin & tar massor kort och bara njuter av
sportlovet! fyfan så roligt.

sen i sommar vill jag till zakynthos, Grekland med mina underbara
vänner, johanna, angelica & ronja. så vi får se om det blir så.
men får jag ett jobb så blir det garanterat en utlandsresa!
härligt!

svensk sommar med glass & underbara dagar & kvällar.
fyller ju även 18 år vilket gör att man får gå ut & jag blir myndig.
en stor tjej!

sen om vi håller oss kvar i tvåan och i division 3 med fotbollen
kanske vi också åker utomlands igen, på ett mindre träningsläger som sist!
vore förjävla roligt!

jag ser helt enkelt fram mot sommaren!
den kommer bli underbar. jag känner det på mig!
2010 är mitt år. hihi. nog om det. nu ska jag drömma mig vidare.

puss & gull.


spanien - 09 med världens bästa.

Turiet - 09 med världens bästa tjejer!



Kommentarer
Postat av: sophia

världsklass på er!

2010-02-08 @ 21:26:31
URL: http://sophiaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0