skolan.

är verkligen tråkig nu för tiden.
ska bli underbart med lov. undra hur många gånger jag har sagt det nu?

matteprovet i morse gick ändå helt okej.
jag får nog G, hoppas jag på! då blir jag glad.

ikväll ska jag bara vara hemma, tror jag!
ska åka och hjälpa mamma med att handla & sådär.
sen får jag se om jag gör nått senare, känner mig inte alls
på humör för att göra någonting. vill bara sova och se på
en förbannat bra film. låter tråkigt men god. jag skulle behöva det!
bli pigg och på ett bra humör igen.

på lördag är det klasssfest hos erik. blir nog mycket trevligt!
åker sedan på söndagmorgon till sälen. så ska packa i morgon
också. det är tråkigt att packa. men fan va kul jag ska ha detta sportlov!
kameran är med !

nu ska jag gå.
hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0