SEMIFINAL!

hej!

kom hem för en stund sedan. har lagt mig i soffan med en gosig film & lite mat.
köpte även naturgodis på vägen hem, gott som tusan!

cupen idag.
gick ganska bra. eller vi vann 3 matcher av 3.
första vanns med 4 - 0 mot Norrköping City.
den andra vanns med 7 - 0 mot bråvalla. jag gjorde ett mål också. roligt :)
den sista matchen vanns efter straffar mot kimstad. den matchen vill jag mer än
gärna glömma.. fruktansvärd.

i morgon är det match mot smedby tror jag det var!
jädrar vad vi ska kämpa. det ska försöka vinnas.

är så himla trött nu så det finns inte ord för det.
ska se melodifestivalen , så mycket jag orkar se vill säga.
jag lär somna innan, förvånar mig inte!

ha en udnerbar dag. mer uppdatering i morgon!
puss  & hej ! <3

' gulli.

Kommentarer
Postat av: Magda

GILLA!!!!!!!

I morgon mosar du allihopa =)

2010-02-06 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0