SEGERN ÄR VÅR, SEGERN ÄR VÅR, VI HAR VUNNIT, SEGERN ÄR VÅR!

MEN VISST VETTNI!
så jävla extremt underbart det känns!

vann semifinalen mot smedby efter ett antal straffar.
till sist räddade magda, superbra gjort och därefter sättet
jojjo sin straff! yes, det blev final!

finalen spelades mot de blå-vita laget IFK.
skapligt nervös. men jag tänkte, vi gör vårat bästa,
så får vi se hur långt det räcker.

vi började med att göra ett mål, leffe. fett jävla snyggt!
de gör sedan 1-1 och till sist får vi in en boll och blir vinnare av NT-Cupen
2010. andra året i rad nu, helt sjukt! en skön känsla!

nu sitter jag och äter lite choklad. det är jag värd.
ska ta och äta mat snart. sedan ska jag se på playa del sol.
hihi, det är roligt!

aja. ha en underbar kväll!
lägger in lite bilder efter maten!
PUSSSSS & GULL !

' vilken känsla...
eneby är så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0