school.

Hej.

hade fotboll på morgonen.
kan väl säga som så att det gick sådär.
inge vidare, stundtals bra, men fler dåliga stunder!
men det är smälllar man får ta!

åkte i vilket fall som helst hem sen!
duscha lite och sådär. gjorde inte så mycket.
angelica hörde av sig vid 11 ungefär och då gick jag och åt i skolan.
och dum som jag är börjar jag halv 1, men jag trode att klcoakn var det.
så när jag går in i klassrummet, 3 minuter innan halv så är det inte en kotte här.
jag ringde angelica och frågade var alla människor var och om jag missat
nått, men då var jag ju en timme för tidig. hur kul?!
världstråkigt för min del. så nu sitter jag i klassrummet, nästan ensam.
angelica turesson dök just upp, surpirse! trevligt sällskap. hihihi.

nu ska jag gör anått annat.
hörs ikväll! puss <3



söt tjej !

Kommentarer
Postat av: anni

sjukt snygg tjej! vetu hur man kan få tag på den puddingen eller? <3

2010-02-11 @ 17:29:55
URL: http://angelicaturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0