RUN FOR IT !

HEJ!

sitter vid köksbordet. har precis slängt i mig mat.
förjävla gott. satt fint i magen.

gårdagen:
var underbar. blev tacos hos johanna. sjöng singstar.
vi tog massvis med kort. som senare kommer upp & sedan
spelade vi sällskapsspel. det var riktigt roligt! dock sög ronja och jag.
men det var lika roligt för det!
somnade runt halv 3!

dagen:
har jag spenderat hos johanna tillsammans med hökarna mina.
sedan så spelade vi spel igen, jag och johanna var så JÄVLA bra!
och sedan tog vi en runda på stan. jag gick som en bonde..
lite roligt sådär, gick fort som fan hem sen.
bytte om, slängde i mig mat & for till träningen.
träningen var hemsk. fifan. löp, löp, LÖP!
men fun.

nu ska jag gå på bio med underbara människor.
blir nog tipptopp skulle jag tro.
vi 5 och alla söta, gulliga par. lovelyyy.

nu ska jag sätta upp mitt hår.
sees senare, ikväll.
pussses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0