promenix.

hej.

har precis kollat klart på samhällen.
det är något fruktansvärt tråkigt och i morgon måste
jag dunderplugga. blä på det!

hände lite roliga saker i skolan, trots allt.
samhällen var inte alls så jobbig som jag hade
förväntat mig. AK, Johanna och jag satt och spelade
ett tjej-spel. ahahah! så jävla tråkigt, fast ändå lite kul.

vi gjorde även ett kärlekstest & jag och AK mathcar inte varandra,
medans jag och johanna ahde hela 97%. vi passar ihop, hon och jag.
lite roligt faktiskt, men det är ju bara en plojgrej. men ändå,
det satt vi och roade oss med!
fick mig även ett gott skratt när jag kom fram till hur extremt
dåligt två människor i vår klass passar med varandra, jag och johanna
satt och tissla och tassla lite & helt plötsligt dök "your husband" upp i mitt huvud.
vilket jag sa till johanna. hon tyckte tydligen det var roligt & när jag väl
tänker efter var det faktiskt roligt! ae det lät inte roligt här.
men det var det då faktiskt! 

nu ikväll blir det en promenad med johanna. 
ska bli skönt, faktiskt. haräven börjat älska tyrese. 
sjukt bra är han! gotta get you. bäst. 

3 VECKOR KVAR.
tjarå.
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

MOHAHAHA! ruskigt roligt om jag får säga :)

2010-02-02 @ 19:48:33
URL: http://johannaafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0