pluuugg..

hej..

sitter i soffan och har just skrivit klart mitt brev på svenskan.
vet inte om det blev såbra, men det får duga tycker jag. blev typ 330 ord.
jag avskyr verkligen att plugga, och speciellt klassiska böcker. det är
fruktansvärt tråkigt!

ska väl hugga in på samhällen också.
har ju redovisning på torsdag. likabra att vara förberedd för en
gångs skull. haha! jag känner mig lite vilsen när det gäller stater.
inte min grej direkt.

hungrig är jag också. ska väl kanske fixa lite käk till mig själv.
en sen lunch. träning ikväll. mycket spel ska det vara både idag och
i mrogon, vilket jag verkligen älskar!

nu ska jag skriva ut mitt arbete om stater och sedan fixa käk.
jag är verklgien hungrig ;o

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0