PLANKAN!

godkväll !

först och främst måste jag säga att jag lyckades ganska bra med min mat.
kors i taket! ibland förvånar jag verkligen mig själv, sannerligen!

träningen gick faktiskt fruktansvärt fort.
körde tillsammans med leffelooo! och det gick väl bra.
ganska roligt idag! fick dock en liten läxa med mig hem..
jag ska köra plankan i 30 sekunder varje kväll framöver.
jädrans jag komemr bli stark (y)!

jag ska också se till att göra det! vara en duktig tjej.
jaja, det var det, det!
nu ska jag se klart grannfejden och sedan knyta mig ner i sängen
och se playa del sol. mohah, fett kul.

puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Magda

JA JOBBA HÅRT!!! =)

2010-02-12 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0