one tree hill och beeeeep-test.

skoladag.. mattematik på morgonen, fanken vad jag arbetade på!
och tack angelica för den feta hjälpen! behövligt nu kan jag faktorisera!
hade igentligen ledarskap men jag och johanna var klara så vi jobba med
som sagt matten. måste nog säga att det var det roligaste lektionen på länge.

på eftermiddagen var det spaaanish. det är inte den mest uppskattade lektionen.
blev film & don goran. han är allt rolig han! tog en kvart innan filmen kom igång för tusan.
sluta kvart i 3. skönt!

hem , käka & nu är det one tree hill.
det är beep-test på träningen idag. oh shooot me
skulle jag vilja säga. enormus jobbius.

HA EN FORTSATT BRA DAG!
pussses.



sälen om 3 dagar. loovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0