NU KÖR VI!

godmorgon!
god. jag är verkligen trött!
blev inte många timmar denna natt.
men men, that's life..

har precis ätit frukost och packat ner det viktigaste.
snart ska jag hoppa in i duschen och sedan packa ner det allra
sista som tandborste, borste osv. efter det är allt struket från min
finfina lista!

jag har en känsla att den här veckan kommer bli rolig!
johanna, angelica och jag har en stuga med fyra sovrum helt
för oss själva fram till torsdag-kväll. då kommer magnus och lotta
upp och gör oss sällskap till söndag då vi åker hem igen!
så jag undrar hur vi klarar oss själva (; spännande!

nej, nu har jag inte tid att skriva mera. bilen går 9! jag har en hel
del att göra innan dess. jag hoppas ni får ett UNDERBART lov.
PUSS & KÄRLEK.
- vi hörs på söndag-kväll!



' i'm singing in the rain.  



/caroline


Kommentarer
Postat av: nicole

du är snygg, bara så du vet!

2010-02-23 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0