kul dag...

hej.

sitter i skolan just nu.
har ledarskap. kenta är dock sjuk så vi arbetar ensamma.
vi har tom som lärare, men han är borta? vet inte..
har i vilket fall som helst gjort klart det!
så nu blir det att sitta här och glo bara fram till halv 12.
då äcklig mat serveras. det är äcklig kyckling i curry eller
vafan det var. äckligt var det i vilket fall som helst.
det är det hela veckan. inte roligt.
blää.

i eftermiddag är det samhäll.
jag har verkligen INGEN lust.
vi är klara med vårat arbete så jag ska sätta mig
i nått rum och lära mig vårat egna arbete och alla andras
också eftersomvi har redovisning i tvärgrupper.

känner att det här blev ett tråkigt inlägg.
kände nog bara för att skriva tror jag.
ont i magen har jag med, hungrig som en gris.

vill bara sluta denna lektion! 45 minuter kvar. shoot me.
men tjarå!


ganska bra tjejer. väldigt bra tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0