kom till mamma!

hahah, kom på en riktigt rolig sak..

när vi var på snögubben och drack choklad.
var johanna och jag på lite annorlunda och skämtsamt humör.
vi drev nog om allt mellan himmel och jord.
så sitter en jättesöt familj bredvid oss.
två smö pojkar , 8 och 10 bast kanske?
mamma och pappa.

jag sitter och sjunger, johanna körar.
lillkillen glor som aldrig förr och verkligen ler för
fulla muggar! jag tänkte, äsch, what the fuck. det var roligt!
jag tog tag i johannas runda halsduk och bara "koooom till mamma"
det kommer från playa del sol där han säger kom till mormor.
johanna förstod det. jag tror dock inte att den söta lilla fmailjen förstod det.
utan mamman kunde inte hålla sig öfr skratt,
medans pojken satt och log och skratta som aldrig förr, typ?

pinsamt. vi tog vårt pick och pack och åkte vidare sen!
kul.


nu är det dusch. grattis canada!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0