jag förstår ingenting.

hej.

det här med matematik b är för mig en väldigt stor gåta!
jag sitter med huvudet i boken och känner mig som ett frågetecken.
det är verkligen svårt, extremt svårt. pq formeln , kvadreringsregler?
det säger mig ingenting & jag har nog ingen nytta av det i framtiden!
matte prov på fredag - jag känner mig körd.

åt en semla nyss. det fick mig att må lite bättre.
gott som tusan (: dock är jag inget större fan av mandelmassan.
den petas bort med skeden. sen är det gott. fast man kan inte äta
mer än en. så det är bra.

snack om ingenting nu känner jag.
ska gå och se om det är någon fotboll på tv nu istället.
jag lägger ner matteboken & allt plugg för denna dag.
kanske kikar på det innan jag somnar?
good girl. ska se klart playa del sol också.
det blir en sen natt!


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0