i'm tired of this.

träningen tog kol på mig. jag är helt slut. det var bland det jobbigaste
på lång, lång lång tid! balkefors. jag vet inte vad som hänt med mig heller.
jag har ingen motivation till någonting längre? att gå och träna är en sak
som ingår i min vardag. även om jag verkligen inte känner för att träna
tar jag mig dit och tränar & åker hem. om jag inte gör det får jag dåligt
samvete. skumt och jag vill inte känna så.
- det ska vara roligt!
träningen idag var bara brutal. det fanns nog ingenting som jag tyckte var roligt.
kände mig inte ens duktig efteråt & när folk peppar och sådär blir jag bara
ännu mer "jag vill inte och orkar inte mer" jag har börjat ge upp så lätt.
det gör mig ledsen, men jag vet fan inte hur jag ska ändra på det..
det är mycket lättare sagt än gjort, tyvärr.
antar att det är för att det är vinter nu också. det gör allt mycket tråkigare.
känner att det här börjar bli ett deppinlägg. men det behövs.

nog om det. tänkte också lägga ner det här med kriget med anni.
blev en bild och det får räcka. hih (a) hon kommer nog med snart igen.

ser fram emot helgen och till vecka 8.
i helgen är det alla hjärtans dag också. mysigt!
den ska jag nog spendera med ronja, johanna, angelica & anni.
vi ska på bio. mohaha! se valentines day. detni! vi och alla fina par.

på fredag ska jag hem till jessica! hon har ju fyllt arton.
ska bli mer än trevligt faktiskt! great i guess.
& på lördag är det underbar tid med johanna, angelica & ronja.
ska äta tacos & frukt med choklad på & sjunga singstar &
ha det allmänt bra. lovely.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: anni

fred&kärlek! <3

2010-02-11 @ 09:07:08
URL: http://angelicaturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0