if we ever meet again

HEJ!

fotbollsträningen i morse gick bra!
riktigt bra faktiskt. det var kul som satan. nick stod på schemat.
förjävla roligt hörrni.
- blev dock liite osmartare, det försvann nog ett x-antal huvudceller.
eller vad det heter (a).

kom hem, duchade och slängde i mig en macka med ak.
och gick sedan till skolan. hade samhäll.
var väl sådär. vi har fått en ny uppgift.
miljöpartiet är jag dårå. med min basgrupp (y)
får se, vi ska göra en broschyr typ. kan bli kul faktiskt.

kom hem & har räknat matte. fasan vad duktig jag är.
förstår typ ingenting, men jag gör så gott jag kan!

nu står tydligen maten på bordet. så ska väl gå och äta den.
snäll som min mor är. hihi.

träning sen!
vi hörs.
PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0